sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Pipoputki, osa 1



Mustikka
malli: Mustikka by Suvi Simola / 50 villapeikkoa
lanka: Cascade 220 Wool, värinro 8892
menekki: 52g
puikot: 4mm

Ihka ensimmäinen palmikkoprojektini! Olin vähän kauhuissani kaavion suhteen, mutta hyvinhän se sujui. Tämä neuloontui kahdessa illassa ja neulominen oli mukavaa, pitkästä aikaa. Ja pitkästä aikaa kokonainen projekti alusta loppuun. Innostuin palmikoista niin, että lisää on jo tulossa ja jonossa monta lisää. Täällä on nyt myssykausi!

Ainut ongelma tässä on, ettei tämä istu oikein minun päähäni. Olen ennenkin huomannut, että pipot nousee päälaelta tötteröksi. Tämä tekee sitä tosi pahasti. Se näyttää minusta tosi dorkalta. Harmittaa. Värikin on kuulemma räikeä minun valitsemakseni. Itse kyllä tykkään tästä väristä aika kovastikin. Harkitsen, että tämä lähtisi johonkin muuhun kotiin. Mutta katsotaan nyt.

Ohje oli siis helppo ja pipoa oli kiva neuloa. Tätä ohjetta voi kyllä suositella ilolla muillekin! Palmikot ovat koukuttavia, vielä yksi kääntö, ja vielä yksi, no teen vielä yhden. Niin siinä sitten hurahtaa hetki jos toinenkin.

Neuleinto on ehkä löytymässä taas. Minulla on vaan paha tapa alkaa luomaan hirveästi paineita. Yritän neuloa nyt vain silloin kun se tuntuu mukavalta ja on kivaa. Enkä lupaa mitään neuloa kenellekään, ehkä. Olen tainnut kyllä jo luvata. Voi minua.


Ei kommentteja: